Wanted – Siła Azzaro

Azzaro Wanted
Azzaro Wanted to zapach, które w momencie wydania wydawał się trochę żartem, ponieważ skopiował kiczowaty marketing zwykle stosowany przez Paco Rabanne. Zapożyczył też stylistyczne wskazówki dotyczące perfum od wielu najpopularniejszych głównych graczy w świecie projektantów. Myślę, że w miarę upływu lat gorliwe opinie nienawistnych entuzjastów zapachów złagodniały (podobnie jak moja opinia o nich). I chociaż może to być recenzja o perfumach, a nie myśl o rozwoju osobistym, należy wspomnieć, że aby prawidłowo ocenić większość rzeczy potrzebny jest czas.

W tym kontekście okazało się, że czas był po stronie Azzaro Wanted, ponieważ jego początkowe wdrożenie okazało się mniej niż gwiazdorskie, podczas gdy sukces kolejnych flankerów spowodował powrót do wydania filarowego, które przyniosło pozytywne rezultaty. Osobiście nigdy nie rozumiałem krytyki, że pachnie jak klon Bleu de Chanel lub Paco Rabanne Invictus, ale rozumiem również, że te wściekłe spostrzeżenia pochodzą zwykle od osób o bardzo ograniczonych paletach, z powodu równie ograniczonych doświadczeń z zapachami. Możesz naprawdę porównać tylko coś z tym, co wąchałeś wcześniej i nic więcej. W większości perfumiarz Fabrice Pellegrin wziął trochę tego i trochę tamtego z kosza, który szturmował listy męskich aromatów w 2015 roku i później. A następnie dorzucił kilka unikalnych elementów i energicznie nimi wstrząsnął. Azzaro Wanted nie jest zatem najbardziej innowacyjnym zapachem na rynku, nawet wśród projektantów, ale ma coś, czego wielu innych kreatorów z tego segmentu nie posiada: osobowość.

Wanted marki Azzaro otwiera się mocno i słodko z cytryną, jabłkiem, miętą, imbirem i lawendą. Częściowo te nuty przypomną Ci L’Homme Yves Saint Laurenta, podczas gdy z drugiej strony przypomną Ci kij nag champa dzięki wczesnemu wprowadzeniu niesamowitej nuty kadzidła, przypominającej indyjskie klimaty po pierwszych pięciu minutach. Ta kadzidlana aura pochodzi prawdopodobnie z norlimbanolu, tego samego źródła kadzidła występującego w Bleu de Chanel. Pelargonia i liść fiołka w sercu łączą się z kadzidłem, aby nadać nieco podobieństwa do Bleu de Chanel poza ambroksanem, który ma Azzaro Wanted. Chociaż górna owocowość zmieszana z imbirem, a później kardamonem, szybko oddala to od środowiska post wodnego terytorium „niebieskiej świeżości”.

Nie ma prawdziwych powiązań z Invictusem, ponieważ owocowość w tym jednym ma gumiastość etylomaltolu, której nie można znaleźć tutaj. Dior Sauvage również nie jest tak naprawdę na stole, ani żaden inny mocny „niebieski” zapach, ponieważ brak słonego rozmycia w Wanted zapobiega temu. Zamiast tego jałowiec i wetyweria wprowadzają bardziej tradycyjną męskość, podczas gdy tonka wygładza bazę. Azzaro przytacza tutaj również bursztyn, ale to tylko ogólne zestawienie różnych drzewiastych bursztynów używanych w całej branży. Czas noszenia jest dość długi, a projekcja jest super dobra przez kilka godzin. Emisja nigdy nie spada poniżej umiarkowanej, nawet po dniu spędzonym na robieniu różnych rzeczy. Stosunek jakości do wydanych tutaj pieniędzy jest fenomenalny, a wszechstronność dorównuje innym dużym markom w tym segmencie. Młodsi lub starsi mogą używać Azzaro Wanted, ponieważ jego słodycz jest bardzo utemperowana dzięki wielu ostrzejszym elementom, które rywalizują o uwagę.

Aby naprawdę docenić zapach, musisz porzucić to snobistyczne i pretensjonalne przekonanie, że branża jest ci winna niezwykle poważne dzieło proroctw dotyczących perfum w każdym nowym wydaniu. I że musi być ono umieszczone w idealnym prostokącie z nazwą, która oznacza coś głębokiego w języku, którego nie znasz. Wydaje mi się, że Avon kilkadziesiąt lat temu wpadł na dobry pomysł, umieszczając wszystko w absurdalnych butelkach i nadając każdemu zapachowi dziwaczną nazwę. Zrobił to po to, aby zachęcić ludzi do rozmowy, nawet jeśli dosłownie po to, by zaczęli mówić, a następnie włożył do butelki coś zupełnie nieszkodliwego, co dosłownie każdy może nosić bez zarzutu (każdy, kto nie jest nadąsany).

Azzaro pour Homme został praktycznie zaprojektowany przez grupę fokusową, aby był wszystkim,co miało znaczenie dla każdego mężczyzny z wystarczającymi środkami na zakupy marki Azzaro, i nadal jest to podstawowy zapach. Marka spróbowała iść pretensjonalnie i super-poważnie z Acteur i widzieliście, dokąd ich to doprowadziło. Lata jednorazowych, bezcłowych, ekskluzywnych zapachów należących do Grupy Clarins sprawiły, że nazwa Azzaro została wyrzucona z drogi, aby żyć z innymi zawsze przecenionymi markami, takimi jak Nautica. Zatem Wanted jest mile widzianą zmianą tempa. Większość pychy jest spowodowana brakiem samoświadomości. Musisz być całkiem świadomy, aby docenić zapach zamknięty w butelce w kształcie komory rewolwerowej, ponieważ to sprawia, że ​​nie jesteś bardziej wyjęty spod prawa niż zabranie „ nie usuwaj” tagu z sofy. To powiedziawszy, mogę docenić stonowane „niebieskie, ale ostre” remiksy,które Azzaro Wanted oferuje tutaj, ponieważ nikt inny nie zrobił tego wcześniej ani od tego czasu.

Dodaj komentarz